lördag 5 januari 2013

Flow!

Idag har det gått undan. Jag har varit på DUKTIG! Fast solen lyst med sin närvaro. (lovely)

Började morgonen med att röja i köket.
Putsade fönster och bytte bort julgardinerna.

Sen städade jag bort pynt, stakar och stjärnor.

Sen blev det vardagsrummets tur, bytte gardiner och städa även där.

Under tiden har tvättmaskin och tumlare gått för högtryck.

Sen renbädda jag sängar, städa toan.

Vek tvätt och strök. Nu var det hög tid för middag.

Alla underbara ungdomar skulle komma hem och äta. :-)
Jag gjorde en pastasås med grönsaker och kräftstjärtar och en köttfärssås, till det pastafjärilar till de som ville ha och en sallad.
:-)
Efter att jag städat bort efter maten så blev det en halvtimme på löpbandet och en dusch. :-)

Nu sitter jag och tittar på Potter och dricker ett glas vin :-)
Tjao!

1 kommentar: