tisdag 16 juli 2013

Igår och idag.

Igår var vi och hälsade på goa vänner och sen åkte vi till stugan och sov där.
Det var 5 grader ute klockan 24.00 man kan verkligen hålla sig för skratt.

Men om man nu ska försöka vara lite positiv så fick jag en del nyttigt gjort.
Städa i tvättstugan och flyttade löpbandet och cross trainer till ett annat rum. 
Jag fick en tanke, kanske dags att göra omtag på träningen.
Nu hör det till saken att det är säkert ett år sen jag äntrade cross trainer sist, men hur svårt ska det vara.
Efter 10 minuter var jag helt slut.

Gick upp till köket på skakiga ben, rengjorde spisen och ugnen.

Sen ner till källaren igen.
Nu på löpbandet, 30 minuters gå/jogg.
Sen kände jag mig väldigt nöjd

Så nu idag ska jag vika tvätt och dammsuga sen gå ner till mina (vänner hm) i källaren.
Önska mig lycka till. :)

2 kommentarer: