onsdag 22 augusti 2012

Min lediga onsdag.


Började med ett besök hos sjukgymnasten kl 8, efter det gofrukost och promenad med bästaste vännen, lite surr också ;-

Efter det var det dags för ett besök på lassa och när jag var klar där var det dejtdags på NK på Strömpilen med en go vän från gymnasiet.

Kaffe och surr och bedårande bilder på hennes första barnbarn.

Snabbsväng förbi äldsta dottern på jobbet sen hämta yngsta sonen på skolan.
Tanka och hem.

Dagen avslutades med nagelfixeri och en snabbis till stugan.

Nu går jag och John Blund i säng. 

4 kommentarer:

  1. Ledig och ledig, verkar vara ruschit ändå. Du skriver om ditt nagelfix. Gör du det själv eller? Tänkte önska mig nåt hemmafix till föddelsedagspresent.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas att du kan se mitt svar.
      jag gör mina naglar hos Tina som jobbar på vuxenskolan.

      Radera
  2. Du inspirerar mig att bli den bästa människan jag kan bli mamma <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte alla dagar det är flyt och det vet du. <3

      Radera